Sunday, October 16, 2011

sabtu

ok..bila duduk rumah kenela buat kerja rumah..haaa..mak aku bagi task..jaga naufal and zikri..okay fine.aku tak kisah..sbb naufal and zikri tak banyak karenah
zikri lagi senang..main nangis bagi susu then tido kan
naufal pandai2 main sendiri..
menu makan tengahari semalam...
ikan entah masak cili padi..wooottt
aku suka.. 
ikan ape ntah bapak aku beli 
 perencah dia..tak lupa kunyit hidup
 
amek santan yang pekat je tau..yang cair buat korang minum..hahah

aku tenang memasak kat dapur..tetibe zikri bangunn..
omg..dia tu main2 dahla kejap..dah bosan mintak dukung..
aku ulang alik dari dapur pergi ruang tamu..kjp2 bawak si zikri g dapur..
sumpah penat gila
bapak aku tolong tengokan juga..
dia punya dengki kat budak tu..sampai melalak
si naufal kalu tak tengok dia..
habis adik dia digigit..
ni haa..korang nakal!penat tau jg korang



finally siap juga!haa..taraaa!











 malam after bankin deposit rumah sewa..pergi beli pengubat penat!oh colekat colekat,,yummy..padan muka gemok la kau yaya..=]

 end off

No comments:

Post a Comment