Friday, November 4, 2011

alhamdulillah syukur nikmat malaysia maju rakyat selamat

alhamdullilah syukur nikmat malaysia maju rakyat selamat..ohhh ohhh ohh...hampeh lappy aku rosak...sakit yang tak pernah diduga datang..dugaan2..tapi aku bersyukur kerana aku masih bernafas lagi..fuhhhh...

setelah sakit mata sakit hati sakit jantung menanti debaran final examination result!haa..tiap2 sem aku update kang..so tak macam batak sangatla kan..kali ni agak melegakan selepas berhempas pulas menghadapi subjek yang critical..dengan carrymark lower gile bangkai 26.1/40...dan berasa lega dengan carrymark Human resources paper last yang aku buat main2 tuhh..nak sangat cepat balik..hambik kau..bukan ape  dah aku tak hafal act employment..fact aku goreng2 mmg tak la..hehehe..

so nak menyesal tak sudah pun tak boleh..semua telah terbukti dan tertulis yang this sem aku jatuh..tapi bukan jatuh terduduk..jatuh kepala je..geleng2....nampak result HR aku memang gelak kau2..aku mmg dah agak dah..thanks to en shafiee bin tarmudi..saya dapat A juga untuk OM sir!walaupun cume A-..kenapa LOGISTIC B+ sbb soalan sgt memerah otak!itu pun aku mmg tak expect dpt B+..but aku still bersyukur still DEAN LIST walaupun tak segempak result dulu..damn damn damn

..haa..kawan2 aku yg lain mesti gempak gilaaa.tengok status ALHAMDULLILAH SYUKUR..ALHAMDULLILAH....emm jelesss! tak segempak sem lepas..takpe masih ada balance 1 semester..welcome to semester 6 sayang!!



No comments:

Post a Comment