Friday, November 4, 2011

goodbye part5! hi i'm yaya part6!

hehe..result dah keluar..thanks god! really appreciate..mak dah cakap nak beli kain buat baju kurung baru..yeahhh..dapat baju baru naik sem..cuma satu ni jela..aku masih tak tahu nak duduk mana..kolej still in process..rumah sewa dah ada..tapi aku tak nak dok rumah sewa...T_T..tolongla..nak kolej.oh lupa kepada candidate2 SPM..good luck! especially to my sister! hari tu trial dah dapat 7A..akak aku dah janji atas 5Adapat hp!good luck!.tak lupe kepada stalker2 yang nak amik spm tu..good luck..oh lupa..also to my ex boyfriend!tett

eh lupa plak..sayonara part5! bye! adios amigos! hee..hi saya yaya part6 cos DBST..! senior hohoho..masuk semester 6 ni..cuma 4 subjek..emm..kalau tak 3 je..tapi entahh..takpela..okay la tuh


transport and policy
transport and tourism
research methodology
entreprenuership

more kepada bidang aku sekarang..transportation..insyaallah sem baru azam baru..taknak main2..nanti pointer jatuh..nak maintain dengan mr DEAN..

No comments:

Post a Comment