Saturday, October 22, 2011

wordless

.no photo sbb not mood in to take a photo..just remind in memory its okay ape..

 muet?nervous..i was nervous because im first candidate..when nervous and i do not remember what i am mambling bla bla about..just talk and talk..god for sake soalan senang..the best way to express one's felling..i get face to face communication..haha..and that is the best way..okay.done with speaking..next month will be listening reading and writing..hope everything gonna be fine

damn 4 nov..result exam keluar..god dammit nervous nak mampos..i'm afraid i will go down..dah all dah..transport,logistics,economy.operation management and human resources..i want to score 3.8 above..but its impossible je..omg!dah nervous dah!!

masalah rumah sewa settle tapi aku dah pergi jementah..amboi..jauh gila..haihh..kolej je ni..aku nak duduk kolej okay!tolongla bagi peluang aku menghabiskan sisa2 semester akhir kat kolej ..tak nak duduk rumah sewa..

eh macam tak percaya aku dah semester last..alhamdullilah..ni semua berkat doa parents and guru2 masa sekolah dulu..kalau aku malas belajar..mesti dah tak sampai tahap ni..degree kat puncak alam pulak!wow,,excited nak degree..then master then phd..insyallah,,umur panjang..nak gak jadi phd holder.


cuti sem mmg takla aku nak keje..keje dengan mak aku..jaga anak2.penat mmg meninggal..tapi seronok layan karenah budak2..i love zikri! dia mmg tak byk karenah!dah la comel!bila balik uma jerawat mmg bersepah..mmg jerawat di hati ku..haaa.mybe sbb nak dtg bulan..biasala hormon tak stabil

 okay..end off  la!

No comments:

Post a Comment