Saturday, July 16, 2011

bila duduk sorang2 jadi rajin

cak!haha..duduk sorang2 kat tangga..sunyi gila blok si manja kini..haha..aku rasa wing aku tunggal aku dengan ard je..haha..besok dia dah takde sbb pergi camp utk subjek critical thinking..blok aku pun ade orang sebab budak2 business tak balik cz diorang ade camp..besok mmg betul2 sunyila..first time aku duduk kolej time mid semester break..

okay cerita pasal entry yang di atas..hahah..weekend buat aku rajin..sebab aku dah sakit mata tengok bilik sendiri bersepah..dpd meja almari sampai katil..mak aku tahu mmg bising..haa..cerita pasal mak..mak aku kol tadi..haha..=='' macam batak sangat mak aku kol kan..takdela..aku text my mom..

"mak ..mak sihat..mak sorry aja takde kredit nak kol.."
then mak kesayangan reply..aku rasa teruja sebab mak aku tak pernah text macam ni

" nanti mak balik dari surau mak telefon"
wahhh terharunya..sebab first time mak aku text sebegitu rupa..mak aku setiap pagi sabtu mesti pergi surau sebab belajar mengaji..=]..mak kol dalam pukul 11 lebih..aku mase tuh baru bangun tido..mak aku bising sebab aku tak tepon..macam biase la membebel..banyak betul dia bercerita..mengalahkan aku yang banyak cerita..my mom told that mak adam nak dapat baby tahun depan..haha..awal gila..si arif gemok baru pandai jalan..kuat betul bapak dorang ni..==''
rezeki..alhamdullilah.kalau aku balik minggu ni mesti dapat jumpa diaorang..rindu sgt..kat adam amir arif naufal..and si baby kecik..aku lupa nama dia..haha..okay..rindu mak!!

haa..picture2 yang ada ni before and after aku mengemas..dah berpura2 takde kje kan.padahal melambak assignment..jadah takde keje.haha..okay.mula2 wadrobe aku..mmg bersepah gila..then meja..then katil..banjir jugak ketiak dok mengemas menyapu..siap cuci kipas..woahh..rajin aku..yela tkde orang nak puji aku pujila diri sendiri..tettt...


before kemas =]

gila semak!

sesi melipat

sesi mengemas katil

dah setel!!

ohh i love ROMP

katil dah siap with my artwork ..yeay!

No comments:

Post a Comment