Friday, July 15, 2011

alone in uitm johor


ceh ceh entry kali ni..macam menusuk jiwa menusuk kalbu..mengapakah..ditemani angin malam yang sejuk gila sebab lepas hujan..duduk kat tangga sambil menikmati alunan karoke celah mana aku pun tak tahu..and texting dengan si dia..dia yang selalu teman aku..yang ni lain kali cerita,haha..back to entry..

siang tadi after balik kelas..aku hanya mampu melihat dan tersenyum event perlarian beramai2..bersama hand luggage yang tak berapa nak besar back pack..sling bag laptop lagi..bersama2 mereka adalah satu perasaan yang aku bole gambarkan..EXCITED GILA muka masing2 ingin menemui keluarga tercinta..also parents2 yang datang jauh semata2 untuk mengambil anak kesayangan yang taknak balik sendiri naik public transport..best je tengok
mereka2 kann..persoalannya di sini..mengapa aku masih di bumi segamat??==''

hahah..bila mereka2 bertanya
"bila pulang?"
aku dengan muka selamba dan excitednye menjawab
"tak balik..hee" sempat sengih lagi tu..dengan muka pelik mereka2 bertanya
" lah kenapa?"
sebabnya adalah aku malas nak balik sebab mid semester aku terpaksa dikorban kan untuk assignment semata2..haaa..setakat cuti 2 3 hari kat rumahh.tak panas bontot ponn...bila aku bilang mak aku pasal benda ni..dengan bangganya mak aku cakap

" tak payah balik lah ja..kalu cuti sekejap je..membazir je..nanti penat nak buat assignment tu"

mak aku dah cakap macam tu.apa lagi..mmg tak kisah la kalu aku balik ke tidak..haa..tapi hakikatnya haja rindu dekat mak and ayah..rindu masakan makk.damn!haha..takpe..raya aja balik mak..jangan risau..haha..so so so so..nk type ape lagi yekk..takde dah kot..ohh saya bangga wifi uitm sangat laju malam ni tanpa buffering2 loading2...cetss..haa..siap bole skype ha..okay..end off




yang berlampu itulah berpenghuni

kekurangan rak kasut sbb sume pakat masuk dalam bilik..takut kecurian kasut ==''

cuba teka mana aku?haha

wing smk 3B..sunyi

dinner malam ni..

ditemani si dia yang sentiasa menemani ku..hahaha..my friend..senior time sekolah dulu..=]
thank you

bekalan makanan lain..yang penting chocolate top baker..mantap gila

hasil magi rendam air panas

dan inilah aku..si ceria..hahah

No comments:

Post a Comment