Sunday, July 17, 2011

MC D

disebabkan tiada bekalan makanan di kampus tercinta ni haa..nak tknak sebelum aku mati kebulur aku kenela order mcd untuk satu hari ni..sebab stok makanan mmg takde..
first time ni order mcd..tu mcm batak sikit..sampai cerita kat blog ne ha.hahah..aku tak reti  nak order..mintak tolong orang yang ade kat jb call order..thanks! tak lupa mr zaid.yang tak habis2 dok risau kat aku duduk sorang2 kat uitm ne haa...risau tak makan la ape la..haha..sayang kau abang botak!

so order pukul 3..dalam pukul 4 camtu lah sampai..peh..melompat aku ha..macam tak pernah dapat makanan..kebulur habis.haha..so BIG MAC large set with ribena!wow..cool..aku makan tak igt apela,,sampai sos kene kat hidung..habis pijau dah hdung..so shaidi khalid..awak mmg best sbb tolong order kan sy makanan!yeay!




No comments:

Post a Comment