Monday, July 25, 2011

alahai..semput

tarik nafas dalam2..tariikkkk...lepasss..fuhhh..haaa..semputt (maharaja lawak, 2011)..apakah entry ini menyebut?bercerita tentang kehidupan seorang pelajar yang pastinya itu adalah aku...haihh...sepatutnya petang2 macam ni pergila bersukan ke jogging ke ape ke..bla bla bla..aku banyak keje..tak de mase aku fikir jogging ke lari2 ke..malam kang ade class ganti.ceits..dapat paper test hari tu..mmg kompom teruk gila..sabar yaya..dugaan semua ni..ohh..dengan kewangan yang shit! memang mak ayah membebel la lepas ni weh..sabar yaya..dugaan lagi..belum bulan puasa dah macam2 masalah datang..apalah sehh..tulahh ta rajin solat..ta rajin beribadah..dok dengar lagu jerit2 macam ape..bila hati nak tenang?serabut je manjang..padan muka..haa

assignment..assignment.bila kau nak siap..aku blur..tak tahu nak mula dari mana..serabut gila kot..otak aku macam lembab gila kot..pehal entah this semester aku macam lembab gila..haha..semangat dah ada..tapi macam sembab je..apela..tak boleh nak fikir..perah2 tak kua jugak..macam mana seh..tak ada bf pun bole serabut macam ni..kalau ade bf lagi lah..aku asyik nak moody je..siapa kacau memang silap la.tak kene maki  hamun dgn aku..

ohh..dugaan lagi..wifi..kau memang lembab gila..aku nak buat assingment la wehh..haihh..dugaan...dahla..end off..

No comments:

Post a Comment