Wednesday, July 27, 2011

dasar BSk memang macam tu + laki tak cukup matang

tett..entry kali ini..jeng2..takpe..bila kita senyap orang dok mengata..bila kita bising lagi la mengata.kann..haa..aku tak tahu apa masalah dia..serius aku tak faham..aku dok diam je..aku tak kacau hidup kau kot..aku happy je.kau macam gampang nak mengata aku mengata kawan2 aku pehal..kau siapala sial nak tentukan dengan siapa aku nak kawan? mampusla kalau kau tak kenal jantan tu ke ape..lantak la aku nak bergaul dengan siapa pun.kau tu tak de hak nak perli2 aku..aku keluar dengan siapa..kau tak perlu tahu aku keluar dengan laki ke perempuan..alahai..rilex la weh..kalau kau rasa sakit hati kalau aku ada lelaki lain..kau jangan cari aku..haaa..senang..pnt la weh..stop okay?end off

auk komeg kednep radeshal irir ut tikis nup uka kat nareh <-----HAHA

No comments:

Post a Comment