Sunday, July 24, 2011

bunyi gitar

bunyi gitar...irama twiss..cehh..haha..lagu allayarham p ramlee pulak yang keluar..haaa..nak tahu apa..tak tahu nak cakap apa..rindu dekat gitar atau pun nak tahu samada aku ade kat kolej ke tak after aku balik dari cameron?haaa..mana satu?cuba korang teka.tettt..kesian aku tengok gitar usang ni.nak tukar tali tak tukar2 lagi..sbr ae gitar sayang..tak lama lagi awak akan bertukar tangan..saya tak larat nk tengok awak menderita kerana satu tali telah putus..nantu awak mintakla tuan awak tali baru..haa..baru lengkap hidup awk sebagai sebuah gitar..kann..so end off!

2 comments:

  1. beb, kau cmpak je gitar budak tu jauh2 ! ahahhahah

    ReplyDelete
  2. haha.nak jauh sampai mane shorty?

    ReplyDelete