Thursday, May 19, 2011

mood shopping membuak2!


omg..shopping!!benda paling disukai girl2 wanita2 makcik2 adik2 akak2..
macam2 aku nak shopping..baju baja seluar muar beg..oh!!shopping! nafsu sedang membara nk shopping! now aku boleh spent duit aku for myself okay..dah takde halangan untuk aku buat semua tuh.! vintage style! i love vintage style okay.. i love hippies style!..dulu tak dpt nak hippies sgt sbb ade org tak suka..pakai baju band seluar jeans koyak..i love that..nak yang macam wanita2..konon2..okay..i takde style sbb duit habis byk kat u okay!haha..
shopping2..oh tak sbrnya..macam2 nak beli ni..dah list one by one..jeans skirt baseball tee..dress..heels yang penting..i love shoes!bila duit dah byk jadi mcm nil..bila sengkek mintak mak ayah duit makan takde..but nak buat macam mana..nafsu yang tak boleh dikawal..murah2 je rambang mata!naik cuti ni mmg ah,,kaw2..dah single..macam2 boleh buat kan..takde siape nak halang!walaupun orang tu sibuk mencari2..dahla..ko blah je lah..ko bahagiakan sekarang..cari aku lagi buat ape?budak tuh pon dah boleh lyn nafsu ko?pergila..aku takde ape nak bagi kat ko!haha..
tak sabar!jom kawan2 kita shopping ramai2..nanti boleh bergaya sakan!maybe this june nk serang melaka and kl..jb pon oraite juga!actully dah lama tak merase kebahagiaan hidup single..walaupun sebenarnye perit.tapi itulah..dia yang pilih..thanks okay! i want to go doll store kat kl..omg brg2 dorang sume cantik..tak sbr gila nk perhabis duit kat sane..

1 comment:

  1. ::Ya..kita pegi mlaka ke kl ke naik cuti ni k..lpas dpt duit PT..hehehe..besh2!

    ReplyDelete