Tuesday, May 24, 2011

budak sekolah

awal aku bangun pagi ni..macam biasa,,mimpi yang sama tiap2 hari..asyik muka dia je masuk..haihhh..dah sebulan aku kat jb harini baru aku teman adik aku tunggu bas..haha.ishh.manja anak2 zaman skrg ni.semua nak teman..aku pergi sekolah dulu sendiri je..takde nak teman2..naik basikal lagi..6.45am takdela cerah sgt..tapi matahari dah mula bersinar..ceh bersinar..nampakla kelibat2 anak2 bangsa dari darjah 1 sampai form 5 duduk diri tunggu bas..aku suke tengok gelagak budak2 sekolah menegah..haaa..ada yang smoking ada yang tight in baju kat dalam..tak pakai tie..konon2 gangster la tuh..ishh..pagi2 mata dah disajikan dgn pasangan couple baju sekolah..jeng2..haha..cehhhh..jalan kar longkang..eh eh eh..gf mcm nk jatuh..bf sambut..pehh..mcm sweet2 je gile 8..dahla sama2 kecik.maksiat je pagi2 aku tengok...HAHA..biasala tuh..budak2 pun ada perasaan jugak..kan kan..perasaan seorang remaja yang membuak2 untuk disayangai dicntai..aku pun pernah rasa..remaja nak meningkat dewasa menambah pengalaman hidup.,tapi aku seumur hidup sekolah menegah aku cuma pernah couple time form1 je..haha..tengok baru 13tahun dah gatal..ceits..lepas tuh takde okay..sekejap je 2 3 bulan je thn lepas tu bebas!haha..kisah zaman waktu aku sekolah menengah aku terlalu byk untuk dicerita..malas nak cerita..


bila makin membesar fokus kat study jela..haha..lagi2 time spm..kelas tambahan jgn ckp la..jarang gila pergi..ha padan muka spm dpt 4A je.haha,tapi still okayla gak..jnji ada A..haha..boleh la result cukup2 makan ni..time amek result tuh cikgu halimah ckp aku lulus add math..ahaha..add math dari form4 sampai form 5 sekali je pernah lulus..lps tuh harammm nak lulus..teruk2..nth knpe aku pun tak tahu.mybe sbb otak dah terlalu terbelit time form 4 dapat cikgu add math entah ape2..tp silapla..tak rajin usaha..lepas tu cikgu yus ckp..BI awak okay..tak dpt A tapi B3.haha..itu lagila..aku mmg tak pernah nk terer bi..aku ingt karagan time spm dulu "my future husband" hahahahaha..itu yang aku pilih..itu je aku rasa aku boleh tibai haram..subjek science aku jgn cite la..mmg teruk bio and chemistry bio kredit chemistry 7..hahah..mmg teruk.dpt cikgu baru aja kimia laki bujang pulak tuh..tapi dh kawin dah skrg..haha..mmg tak boleh blah blja dgn dia..kadang2 dia sendiri tak paham bila kitaorang tye soalan..haha..kesannya result kimia aku dpt D7.hahaha..tulah malas belajar lagi..tapi takpe malas2 aku dapat juga sambung kat u..walaupun uitm..tapi banggala,,masih ade gelaran student


hehe..kenangan semua tuh..mase tu aku tengah kawan dgn fuad..so bila aku tanya result dia..dia gelak malu nak bagitahu..last2 bagitahu jugak..aku bukan nk perlekehkan dia..tapi kelakar la dia..teruk mmg teruk la result dia.biasalah budak nakal..dia mmg sgt nakal jahat degil time sekolah dulu..haaa...macam2 die pernah cerita kat aku..tapi biarlah rahsia..haa padan dah umur 20 tahun baru nak menyesal..tapi aku tak pernah kisah pun dia mcm tuh..dia banyak gunakan otak kanan berbanding otak kiri..he love art..dia suka music.pomen kereta pomen la ape jadah brg pun..dia tahu..pandai jugak tuh..dia pernah ckp dia ni bodoh tak mcm aku belajar tinggi2..aku just ckp..kau tak bodoh..ko ade kelebihan kau sendiri..tengok kau pandai main instrument betulkan kereta ape sume..aku ni reti nak buat bende tu sume?masing2 ada kelebihan masing2..kan muhammad fuad?aku dah terpesong pulak cerita pasal dia..haha..takpela..kenangan kata kan..di sini cerita aku..lantok nak ckp pe...haha
dah3 karang aku cerita banyak2 ada org terasa..=) so the end

No comments:

Post a Comment