Sunday, May 1, 2011

last night here


ok..malam ni sunyi gila..budak diploma majoriti dah balik okay..majoriti..bukan minoriti..tinggal la beberapa kepala..sisa2 warga uitm johor konon2 haha..baru aku perasan kolej aku ne banyak cicak gemoookkkkk!

aku dah tau sunyi gila boleh lepak kat tangga kolej.selamba.laju sikit wifi kan.haha..mmg laju terbuktila..aku bole download video dgn bahagianya..sambil dengar lagu THE SIGIT menghayati hujan malam..haha..best sunyi macam ni..aman and tenteram..


aku nak cite pasal band THE SIGIT..lagu die mmg bestla..tapi bagi yang ta minat takleh nak kata apala..gitaris and drummer dia best..vocalis dia pun pandai main lagu..band i lagu semua best2..ta bosan kalau dengar..tak caye pergi bukak YOUTUBE and search..aku malas nak masuk dalam blog ni sebab nak masuk tu senang tunggu mmg haram jadahla..lama gilaa..loading je..

lagi ape eak..haaa..punk covers..best jugak..dorang buat lagu punk guna lagu artis lain..macam lagu i kiss the girl,my heart will go on and byk lagi..nak dengar cari sendiri kat youtube..kat youtube semua ada..haha..

lagi ape eak..nak celoteh??takde kot..nanti ade aku post bayak2..chioooo

No comments:

Post a Comment