Thursday, September 22, 2011

i want to score this year..but..

haihhh..entry kali ni macam semangat.. supposely before final aku update..ni tak dah 2 paper lepas baru nak update..

so far nak cerita sedikit pasal paper yang dah selamat dikebumikan memang tak boleh nak ulang2 dah selamat sampai kat unit peperiksaan tak pun dah sampai kat tangan lecturer aku yang dah membusykan diri menanda paper final..haihh..hopefully mereka sangat tenang menanda paper aku..aminn fuhhh..

paper september ni tak susah dan tak senang..bagi yang tak rajin buat past year mmg tak happy la nak jawab paper ni..ecomal not bad..soalan same macam october 2009..biasala lec..mane la larat nak buat soalan2 baru ni..copy paste sudah..

transport and environment..ada kisah disebalik paper ni

jam 8.30 aku text my friend my bestie si FARAH IYLIANI AMIZAN..

"dah siap belum?"
"dah "
okay la.penuh kesabaran aku tunggu minah ni..dari jau usha bilik dia..okay lima minit kemudian..aku dah nampak..tapi aku sedikit pelik..

aku rasa aku macam salah hari..tapi betulah hari ni hari isnin..semua student perempuan pakai baju kurung acah2 formal gitu..si farah boleh buat lawak pagi isnin yang indah lagi tenang bagi student2 yang memulakan hari menduduki exam.. dia pakai tshirt and jeans..terbaik kan.kawan aku sorang ni mmg pandai buat lawak pagi2..==''

dan aku mula meninggikan suara (sebab nak sound dia jauh2..bagi cepat sikit balik bilik)
" farah kau tahu tak hari ni hari apa?"

farah terdiam terkelu lidah tak berkata apa2

"hari ni hari isnin la weh!kau pakai ape la sehh..haha!"

farah hanya mampu menghentak kaki dan berkata "ala!!"

haha..pagi2 dah lambat..aku tak kisah sangat..tapi yang aku kisah adalah tempat exam!

 p/s : aku sayang kau farah..bukan nak malukan kau ke ape..tapi nikan kisah kita berdua..so kau jangan salah paham for this entry..=]


BK 1 aka BILIK KAYANGAN 1- harap maklum..tempat ini memaksa kami mendaki bukit..bagi student uitm johor..pasti dapat membayangkannya..

aku dengan pakai bju kurung and wedges mmg menceceh jalan laju2.nak berlari mmg tak senonoh dipandang manusia la kan..haha..okay fine..org semua dah masuk dewan and kelas briefing ape sume..lagi dedoh la bila lalu depan dewan..ketua pemeriksa dah membebel2..langkah kitaorang lagi laju naik tangga sambil mendaki bukit..

sampai kelas..alamak pintu berkunci..damn!haha..kelam kabut bagai..macam2 dah ade di benak fikiran..masuk2 buat muka toya..menjajau cari baris group kitaorang..and finally i can sit on the first chair for the first paper..depan sekali..tempat fevret..konon2..

dapat je paper..alhamdullilah..semua aku jawab dengan level confident 65% je..takleh nak high confident..insyallah..aku boleh..jari lenguh menulis perut yang merengek..berbunyi2 perut aku time jawab paper..haha.. ^00^

habis paper je..humban buku n kertas dalam kotak..tarrraaa



tetiba nak amik picture shoes kesayangan..haha..kau ada?






 macam dah lari cerite je daripada entry..aku dah tengok carrymark..tapi semua tak menggempakkan..lagi 2 carrymark tak kuar lagi
transport 33.?/40
ecomal 36.43/40
Human resource 38.5/40
operation management (mesti teruk)----28.2/40
logistic 29.85/40

 macam mana nak score ni..hmmm...dedoh gile dah datang dah ni..

end off!!

No comments:

Post a Comment