Saturday, September 24, 2011

bila bila Allah boleh tarik nikmat kasih sayang

entry ini untuk siapa?
semua merasa nikmat kasih sayang..
nikmat kasih sayang maksud aku di sini adalah disayangi
tak kira la disayangi keluarga (tu wajib) suami isteri ,para guru and lecturer ,kawan2 and last but not least kekasih hati walaupun masih samar2 jodoh korang tu.(aku rasa betul)
macam2 boleh jadikan..ape pun tak mustahil
sekelip mata Allah boleh tarik nikmat kasih sayang tu..

aku paling takut kehilangan family aku..ayah mak
mmg setiap yang hidup pasti akan meninggalkan kita
aku tak pasti aku boleh terima kenyataan itu atau pun tidak
mesti sedih kan(im crying)
kena tinggal dengan bf okay lagi..sebab kasih sayang family lagi kuat..
kalau family tggl kan kita?seolah2 dunia ni kosong..orang yang menjaga kita dari kecil sampai dewasa tiada lagi di dunia..(tak boleh bayang)

 nikmat kasih sayang dengan bf/gf kejap je..bila2 masa Allah boleh tarik nikmat tu
mula2 sayang lama2 hilang perasaan tu..tak mustahil kan?
sedangkan suami isteri boleh berpisah apatah lagi kita yang masih belum ada ikatan yang sah..
masing2 mencuba untuk menyayangi each other..hmm..kalau Allah tu nk ubah hati kita..bila2 pon bole kan?
bila semakin membesar ni..makin banyak aku fikir tentang kasih sayang..
aku happy bila disayangi orang tapi adakah aku mampu menyayangi orang lain?
sampai bila orang nak sayang aku?terfikir gak dalam benak ni..
aku tak nak sakitkan hati orang..tapi aku tak sedar aku sakitkan hati orang (macam mana tu)
hmm..biarlah..ini baru permulaan..

 






  
hanya mampu tersenyum.. 

No comments:

Post a Comment