Saturday, August 6, 2011

sekali setiap semester

today punya entry..benda yang paling aku tak suka dalam satu sem..MODUL..itulah.benda wajib..kalau tak buat kene repeat..pilih..nak buat or tak?mestila..so modul kali ini amat memerlukan mata dan telinga..sebab sepanjang modul adalah CERAMAH..==''
ke mana saja aku pergi..tangan tak lekang dengan kamera..sbb i love to capture..bila blogging kenela ada picture..baru menarik nak baca..kann..so click!

 jam 8 pagi..
 mulakan pagi anda dgn ceria!
 shorty pagi2 muka nak cari gaduhh..sabar toty..=] next azalea
 "tema" untuk modul kali ini adalah KERJAYA
 Oh kecik
 pembantu semasa ceramah..RADIO fly.fm
 apa aku buat
 bestfriend fara
 kecik+besar
 main cak2 dengan patung

modul tadi buat sekali harung sampai pukul 2.30pm..malas nak rehat2..so masing tepu gila.and berlakulah kejadian membuli rambut aku waktu ceramah yang ketiga..apa lecturer kat depan membebel pun we all tak amik kisah dah..masing2 bosan..aku si mangsa
 bukan 1 tangan tapi banyak tangan kiri kanan belakang aku dok main rambut aku
 creepy!haha
 hye nama saya yaya..awak?
hasilnya..

habis tadi pukul 2.30petang..horray..petang kang nak pergi masjid..ada majlis berbuka dengan budak2 transport..so end off!!

No comments:

Post a Comment