Thursday, August 4, 2011

ramadhan yang ke-4

haaa..entry for today...sekejap je dah masuk hari ke 4..tinggal 26 hari nak habis...tak lama..kejap je lagi nak raya..percaya la..haha..alhamdullilah..puasa yang ke 4 ni aku sentiasa tenang and rilex even problem assignment yang melmbak2..harini aku nak tunjuk kat korang suasana bazar uitm segamat yang tak berapa nak panjang..tak banyakpic amek sbb crowded gila and gerimis..

 mimi se ceria



menu buka aku

menu buka aku juga..hahaha..kata nak diet..tapi..tak pon..actually untuk sahur sekali..=]

mengidam yong taufu pakcik ni..sebiji 4osen je..murah gilaaaa

lama lagi nak masuk waktu berbuka..jalan2 kat bazar tadi macam2 gelagat student yang aku tengok..ada yang berkepit, ada yang berjalan bersama2 teman, ade mak guard , ade staff..ada budak 'berkasut biru'..haha..siapakah?entahla..siape2 je..hari ni even class ade satu je  tetap penat sebab kelas operation management aku asyik kene jawab soalan kat depan je..2x pulak tu..project management mmg memeningkan..sumpah nak muntah tadi jawab soalan tu..haihh..so end off!

No comments:

Post a Comment