Wednesday, July 13, 2011

norwanne normadhi




dear my friend..you're my besti ever i had..everyday i thinking of you..kita dah tak rapat macam dulu..kita jauh..kau melaka aku johor..tapi tulah..aku dah semakin jauh dgn kau..rindu gila kat kau.bila teringat kat kau i'll listening our favorite song 'BIG GIRL DON'T CRY' and ' I DONT LOVE YOU..seriously missing you crazy..kita dah kawan dari form 1 lagi,after kau move to melaka..aku rasa kau jauh sgt dari aku..sedih wanne.. =,(

dulu aku sedih aku share dgn kau..skrg..bila aku sedih..aku mmg ade kawan2 teman aku..tapi tak sespecial kau..aku nk kau dgr mslh aku..since life aku kat kampus n,life aku dgn fuad dulu..and now life aku without him..i never forget you as my bestfriend my soulmate my pillowmate my katilmate and bagai2 matela,,kite pernah suka sama2 sedih sama2..kann..sampai bila kau kol aku,from your voice aku tahu kau sedihh..tapi where are you now?kau happy ke sekarang?kau okay ke dengan life kau sekarang?huuu...sedih bila kau hilang..aku rindu kau gila..


hidup aku sekarang dengan kawan2 aku..tapi aku nak kau gak..takde org bole replace kawan yang gila macam kau ni..entahla wanne..sorry la entry kali ni aku cerita pasal kau..sebab aku rasa macam kau dah hilang...I MISS YOU DAMN MUCH!!

No comments:

Post a Comment