Sunday, January 1, 2012

today 1st january

okay entry pertama untuk tahun 2012..bila nak 2020? time tu apakah aku sudah berkahwin?apakah aku sudah mempunyai anak??awww..mengadala kau ni yaya...

selamat tahun baru wahai sehabat2 blogger wahai stalker2..tak menyambut pon sebab perlu ke?haihh..dah plan baik tapi last2 maybe sudah dewasa#bajetlakauyaya perasaan ingin berfoya2 adalah zero..bukan membuak2 okay...so this new year atas kerusi depan lappy..disebabkan tiada begitu banyak penghuni di kolej si manja kini so wifi pon kuat tahap cap harimau..

so nk buka story ape ni?apa yang aku nak..mestila grde dengan jayanya..dekan okay..plis yaya..make it real!yeahh! aku masih samar dengan subjek yang aku amek ni..mmg la 4 subjek tapi tak bermakna senang okay..sekarang yang menggerunkan adalah subjek RESEARCH METHODOLOGY.. haaaa..lec aku dah la kaki travel..dia aja pon macam siok sendiri je...selalu usik aku dalam class..apalah...=.=

cerita pasal kekasih hati??biarlah rahsia..cehh konon..klue die family marriage arrange..okay.kalau la aku tahu jodoh aku dengan siapa..kan best..ape yang tertulis di luth mahfuz! waallahuallam..love story just make it ur life happy with someone who love but remember that Allah is always no 1  without Him we cannot feel the power of love..cehwaahh

kerja..after diploma ni aku perlukan kerja..tengok kat jobstreet banyak kat singapore..tak jauh..masalahnye bukan familiar pn kat sane..haa..even ade uncle aku dok sana..aku dahla tak pernah kerja..=,= tetiba kene kerja..haaaa..ya allah kuat kan confident aku..aku dahla cengeng..nanti kalau kene marah dengan bos ke ape ke..meleleh je..kene tegur sikit takde mood..lembikla kau ni yaya..

okay hope tahun 2012 ni tahun yang lebih baik dari tahun sebelumnya...

No comments:

Post a Comment