Saturday, December 3, 2011

melepaskan tekanan

okay..today 50rgt mlyg..semata2 melepaskan tekanan..
melepas kat pekan segamat je pun bukan jauh mana..kalau dari JB mmg jauhla..
disebabkan aku kat uitm ni keseorangan tanpa teman ditambah dengan masalah hati dan perasaan
one of my freind nina ajak keluar..so aku pun follow jela..
nasi ayam musthapa.terpaksa pergi sbb nk fulfill request of cik nina..nth pasal2 aku dah broke rule this december is no rice!but i ate the nasi ayam..member belanja..so terpaksa
after that..pergi karoke..memula takde mood..pastu amek lagu yang tarik2..lepasla gak tekanan ni..

then pergi salon..cuci rambut..dapat urutan free..sumpah after korang cuci rambut kepala korang rase ringan gila babeng laa..plus massage kat kepala and bahu..fuhh!best

okay and then..disbbkan mcd tga lunch hour..murah kan..so beli mcd..as usual big mac 1 set plus ribena..layab kepala sendiri..alhamdulilah tadi aku g kedai hp nk betulkan my phone sensor..hanta kat situ with waranty kad je..yeah!
kedai kasut adalah destinasi yang terakhir!hahah takde orang menghalang aku beli kasut..i saw 1 shoe!cantik plus plak 50% price..from 69.90 jadi 35..mmg terus sapu jela..taraa!4 inch tginye kalu tak thu bersamaan 10.16cm hahah..i love shoe!

No comments:

Post a Comment