Monday, October 3, 2011

anak-anak

mcm biasa..bila duduk rumah mesti susah nak berak..tak berak lagi ni..kentot je lebih..hahaha..tak senonohnye..muqadimah je dah cite pasal berak..ala..korang pon mcm tak berak je..so tayah geli2..

okay...duduk rumah bila weekdays mmg meriah..sebab pagi2 je rumah aku dah ramai orang..even cuma aku dan mak aku..start pukul 8.30 mula dah arif and amir datang.adam dtg lmbt sbb g tadika..pukul 9 si naufal and adik dia pulak,,iqram zikri..my first time jaga dia!yeahh..comel..mcm ank mat saleh..semestinya aku yang selalu bangun lambat akan bangun awal..kerja aku mandikan dorang cebok kan dorang haa..taik je aku  yang kene cebokkan dorang..hari ni dah 2 bontot aku bersihkan..

arif zikri si gemok 




iqram zikri..mata dia mahal!

rock mama!haha 

bila duduk rumah..conform naik badan aku,,haha..tapi macam terkejut mr sk ckp muka aku cam cengkung semalam..haha..aku cakap la..tengoka la nnti bila i dah naik kampus..conform mcm pom pom muka ni..hehe..so end off

No comments:

Post a Comment