Friday, September 30, 2011

terminal bas segamat terbakar

selepas acah2 happy jawab soalan kasih sayang OPERATION MANAGEMENT tadi..walaupun ade satu soalan 10m aku dah kantoi..salah kira..but overall aku berpuas hati dengan paper tadi..senang..tapi entah..insyallah..terima kasiH..

balik pada entry kat atas..kat facebook sume dah kecoh pasal terminal bas segamat terbakar..wahh..walaupun aku bukan org segamat tapi aku dah menyumbang banyak duit..(beli tiket laaa).terbakar?? macam tak percaya je..meh aku tunjuk pic..copy paste je..


 
haa..teruk jugak laa..ni mesti kes dapur terbakar..boleh kira gak kan..haa..tak pon tong gas meletup ke..ish..teruk...so takziah la terminal bus segamat..dah tak dapat makan kayaball kat situ lagi
kaya ball terminal bas segamat the best.. 
=(
nanti nak balik macam mana... 

No comments:

Post a Comment