Saturday, September 24, 2011

please sayang i beg you!

aku dah sayang kau
aku dah manja kan kau
aku tak pernah cakap kau meyusahkan aku
tapi kenapa kau buat aku macam ni
aku dah serah segalanya kat kau
tapi kenapa kau tak pernah lekat
aku selalu mengharap yang terbaik daripada kau
aku harapkan kau bagi aku yang terbaik
sampai hati kau menitis kan air mata aku..
tak pernah aku menangis sebab kau
tapi kali ni aku dah betul2 tak tahan
aku dah cuba sedaya upaya nak buat kau lekat dengan aku
berapa packet nescafe aku dah habiskan semata2 untuk melayan karenah kau
aku bersengkang mata untuk melayan kehendak kau
ni yang kau balas kat aku
tolonglah..aku merayu sangat2 pada kau
tolong buat aku terima kau dengan penuh kerelaan
tolong la wahai OPERATION MANAGEMENT
aku mintak kasih sayang daripada kau agar aku boleh menjawab soalan exam 30september nanti..please please

No comments:

Post a Comment