Saturday, September 3, 2011

jadi chef kat rumah

dah sampai di rumah tercinta..yeah home sweet home baby!emm..penat gila la.sbb berjam2 duduk kat dalam kete..krem gila bontot..tapi takpe asalkan selamat sampai..

bila duduk rumah sebagai anak perempuan tidak lari dari tanggungjawab membuat kerja2 rumah..al maklumla..kalau tak buat org ckp kita anak dara pemalas..tapi sejak2 balik ni aku rajin gila..haha..bukan nak bangga diri..epp haa..korang mesti cakap aku perasan..takpe2..memang terperasaan lebih sebab aku sedar akan perubahan diri ini..cewwahh..aku jadi suka MEMASAK!..selalu kerja ni akak aku buat..tapi takpe.aku pon dah lama gila tak memasak.menu untuk hari ini adalah udang sambal + ikan goreng + ikan perkasam+ acar timun..walaupun simple gila tapi amat membanggakan sbb udang smbal aku paling sedap!haha..berselera tengok ayah and adik2 aku makan..tambah 3x..wahh..mmg lapar la sbb dari raya hari tu asyik mengadap ketupat palas je..





|
|
|
\/
yaya radzi gemok s

No comments:

Post a Comment