Wednesday, August 31, 2011

kain batik

kain batikohoho..entry kali ini..kain batik..apa itu kain batik..bukan aku batak tak tahu kain batik..tapi kain batik dah menconteng kisah kat dalam hidup aku..bukan ape..walaupun perempuan perlu pakai kain batik..tapi aku yang dah 20tahun hidup tak pandai pakai kain batik..bagi aku pakai kain batik melecehkan..nanti terselak sana sini..eii..susah nak duduk ganas2..hahaha..di sini ceritanya bermula

seluar gebang2 aku koyak

aku : mak seluar koyak
mak: nah kain batik pakai
aku: tak reti la
mak: sarung pastu ikat
aku: ikat??==''


takan la kene ikat..last2 aku pakai macam ni

ikut suka..kain batik freestyle..macam skirt ..senteng

pergi je dapur...kene bebel

aku paling tak suka kene bebel,,,hussshhhhhh..


tanggal kain and terus tukarr

selesa..kau nak berlari terkangkang duduk ala2 apek nak sepak orang nak buat ape..dengan bangga nye buat je..haa..tayah leceh2..okay end off


p/s: tak kisah kene kutuk

5 comments:

  1. hehe same la.. jrang la nak pakai kain batik ni..pakai bile xde seluar je..tp itu pn selalu terlucut..hahah

    ReplyDelete
  2. asyraf: tq..=]

    fatin shuit: haha..aku ade seluar ke takde mmg tak ala nak pakai..terdesak mcm mne pon

    ReplyDelete
  3. cute laa doodle kamooooo..
    syera dtg beraye dkt cni!
    jmput dtg raye blog syera yee =)

    ReplyDelete
  4. hehe.. tq..sudah singgah!nice blog!

    ReplyDelete