Tuesday, August 23, 2011

ketiadaan air

sekarang ni memang selalu sgt kampus aku mengalami gangguan bekalan air..memang kering je la toilet tu..nak guna debu?memang tak la kan..ingat debu2 kat sini bersih dan suci?ini mengundang ketidak selesaan bila aku kat kolej ni..dengan takde air..dengan kene tahan berak..itu memang tak bole ar kan..sembelit jap lagi...

bila tengok lori anta air lalu lalang macam lori mainan pulak aku tengok..sebab kecik gila kot tangki yang dia..bila kecik mestila kene guna banyak lori kann..kan kan..aku tak dapat nak capture gambar yang lori banyak2 datang..nanti orang cakap macam batak pulak lori pon nak ambil gambar..(suka hati akula)

bila takde air mulala toilet dipenuhi baldi berselubung plastik..masing2 sediakan bekalan air..ingat satu baldi cukup?huh perempuan kalau mandi satu kolah pon tak nak kalah..kalau boleh nak berendam dalam air lama2..sebab aku pun perempuan..

sampai di sini saja laporan aku untuk harini..end off





No comments:

Post a Comment