Sunday, August 21, 2011

after midnight

entry for kali ini adalah AFTER MIDNIGHT..jeng jeng..apa yang dimaksudkan dengan midnight?korangg fikirla sendiri korang bukan kecik lagi nak aku terangkan secara terperinci apa itu MIDNIGHT..haa..aku buat entry ni sebab semalam aku sembang2 dengan membe aku.time tu pukul 3 ke 4 pagi camtula..time tu aku tengah memperodeh blog aku yang konon2 macam best je haa..


si polan : you buatpe?
aku : blog facebook study
si polan : cube you tengok tingkap.tetiba ada nenek tua lalu depan tingkap 
aku: oh yeke..nanti i tegurla dia.nenek tu jual nasi lemak kan..memang sedapla dok tegur dia
si polan : haha
aku: "cucu..cucu nak nasi lemak?"
 si polan : haha..you takut hantu?
aku: i penakot tapi buat2 berani..sebab benda tu mmg ada kat mana2 je
si polan: i memang penakut takde nak berani2..kalau nenek tua ke orang takde kepale mmg tak la..cubalah hantu tu muka nora danish ke..elok sikit..
aku : ahaha..memang orang semua suka hantu..tunggula raya kang..semua keluar
si polan : taknakla..mak i cakap hantu raya isap darah orang..

(bila fikir2 balik bilik aku tingkat 3..hebat betul nenek tu lalu depan tingkap bilik aku.wow nenek hebat!) 

....................aku mengantok...tamatla perbualan kitaorang .....masa tu pukul 6pagi....

tetiba aku dapat idea nk buat entry ape yang dilakukan tengah malam2 buta....

 buat assignment yang kene submit besok..standardla student


 baca buku kuat2 kasi senang masuk dalam otak..bacala kau sampai muntah


 bergayut..nasib baik manusia..kalau binatang?apa binatang suka bergayut?? 


 time2 tengah malam line memang mantap kau memang deboom laa..standard P1..


 biasa mamak yang 24h..so bila ade game bola yang gempak..midnight diisi dengan aktiviti ini



LAST BUT NOT LEAST 

"CUCUCUCU..NAK BELI NASI LEMAK??" 


 tunggu nenek tua yang cun lagi melentik jual nasi lemak..tetiba lalu depan tingkap..


END OFF BABY! 


p/s: lukisan yang tak berapa nak gempak..aku bukan pelukis sejati... 






No comments:

Post a Comment