Thursday, July 7, 2011

kementerian sumber manusia



entry for today..today went to ministry of human resource..study trip..konon2 study,,tapi haha...rasanya mmg byk input kite dapat.tapi macam takde dalam sylibus je?haha..takpe,,yang penting have fun gila..thanks ci huda cz bagi taklimat yang best n sporting gila..dan miss sgt cantik.=} rambut dia cantik gila..hahha..mls nak cite banyak2..sbb penat sgt nak type..after conference kitaorang lepak alamanda..sampai krem tawaf kat situ,,berhabis juga duit aku..sume sbb mkn mkn mkn..enjoy the picxa!



geng bas uitm =]

mana aku?cube teka?T__T

haa..bilik conference

after conference..masing2 posing..pantang switch on camera

aku pelajar U yang berhati tetttt

hahah..entah ==''

kecik nye aku

miss nabila

okau..dia putih

budak ketot

gangster

samseng

gadis2

==''
freeshow dr ahchong

park and ride
selalu aku tinggi dr dia..hari ni aku..==''


last but no least..finaly aku dpt lpskan kempunan aku nak makan cookies ni!yeayyy..kuku by elianto okay!

1 comment: