Monday, June 13, 2011

kerja gila



fuhhh..tarik nafas dulu..tarikk.....lepas..haha..aku mmg gila..dah lost kat segamat..sampai ke kl haa aku pergi..bagi aku ni satu kerja yang gila..without plan anything tetibe je aku dah sampai kl.. anyway ada kisah di sebalik kejadian ni..rasa sedih sentap semua ada..after i know everything..my heart hurt again..aku sedih sentap bila mak dia cerita semua kat aku..niat aku nak tahu samada dia kerja lagi ke tak..because i want to return his stuff..his mom call me.. and i know everything after 1 month we break..it's okay..malas nak cerita banyak..cause his mom cerita terlalu banyak kat aku..and i still remember she said 'kalau ada jodoh tu adalah ya..kau boleh dapat yang lagi baik'..sporting jugala mak dia..aku tak kisah apa dia nak buat.tapi aku rasa sedih..malas nak cerita..stalker bersepah!haha..yang penting sampai KL aku throw his stuff..in one box..tshirt,cardigan,bear,picture,my diary about him, aku buang macam tu je..tak menyesal langsung..aku rasa puas..daripada aku bagi dia..baik aku buang..aku buang kenangan dia dgn aku bukan kat johor tapi kat TONG SAMPAH KALER HIJAU KAT SOGO' bye bye memory..haha..
old town


now cerita gila aku plak..macam mana aku bole sampai kat kl..sorang2 ni..dengan aku tak familiar langsung dgn kl..nak naik lrt mcm mane..trun kat mana..haha.semua kawan2 aku yang kat kl aku kol..haa hambek kau..nak sgt bawa diri kan..konon2 hati telah luka lara..but kl kan banayk tmpt shoping so...jom kita enjoy!pergi sogo dulu..sale mcm gila..tapi satu pun tak berkenan kat aku..soda pdi ape sale macam gempak gila..tapi aku tak tahu nk beli apa..last2 aku beli ZA true white instant brighter..melayang rm40 untuk satu barang..then aku lepak kat danau kota..sana kan ade uptown..so shopping2..mmg rambang mata la kalu kat sana..omg omg omg..semua aku nak beli..kali ni aku byk beli baju!yeah..aku mmg cm gampang la..bawa kamera tapi tak amik pic.haha..best kan..bateri takde..so no picture..pic aku byk kat orang yang banyak berjasa kat aku selama aku kat kl..MR EJAS! yeahh..

so ahad balik..dah plan balik dgn shoty and kecik..dorang ajak aku balik sama2..kecik bawak kereta datang segamat..so takdela susah aku nak naik bas ape semua..ingt nak balik isnin..tapi mmg bengkok ar aku..nk shopping je keje..haha..org dah offer aku follow je..before balik aku shopping kat klcc..haha..bapak macam kecik je dunia ne.tgok barang branded..dunia aku dan dunia brand tu amatla berbeza..terasa kecik gile je..hehe...tapi sempat la aku rembat some stuff kat klcc tuh..jeans..oyeah..mahal tapi aku puas..tak jalan sgt sebab masa sangat2 la terhad..ade sejuta pun mmg bole habis dalam satu hari!haha.. pukul 4 lebih selamat tinggal kuala lumpur!.

No comments:

Post a Comment