Monday, May 30, 2011

girl's day out

izzati sabri (kak zaty)

anak siapa kuat makan ni

snack box best

hemo2... style dia makaaann
inilah cik bulatt

hari ni hari lepak sedunia..makan makan makan makan..jeng2..haha..tadi keluar lepak bersama kak zaty and bulat..comelkan nama bulat,.haha..name sbnr ika..tp sbb dia comel pggl bulat

1st location- kfc melantak
2nd- melalak jap.lepaskan stress
3rd billion cari barang untuk bilik
4th gurdian- bleach

okay..best la sbb senang hati kuar tanpa gangguan sape..aku puas hati duit aku habis pun takpe..untuk aku..kalau tak sebelum ne 3 sem setiap naik cuti jumpa dia..tapi kali ni tak..mcm teringat gak la ka..kenangan..hmm..datang ahad besok balik kampus..oh!teringat semua tu.haha..cm gampang kan..biarlah..aku happy macam ni.aku tak ganggu dia..pandai2 dia la..yeah.
no more sentap2 even kngn dia dgn aku masih ada..=]


No comments:

Post a Comment