Wednesday, April 20, 2011

mak..aja takut..carrymark


alhamdullilah 1st paper tadi amat menggoncang nafsu nak menjawabnya..senang..tapi phm2 la kalu org melayu macam aku ni buat esei..haha..kita tggu jela resultnye..walaupun aku buat mistake salah tulis num soalan kat bahagian 'question no'.. tak dapat diramal mistake tu besar ke tak..tapi aku tulis ape kehendak soalannya..cuma NO SOALAN je..tak pelah benda dah lepas..janji aku buat jawapan untuk soalan yang sepatutnya aku nak jawab..chill


dah tengok carrymark!! tak memberansangkan langsung..

mgt (30.25)
law (34.80)
fin (31.32)
tpt (26.3)

nampak macam tak memberansang kan samar samar pun ada..hmm kes law tadi..nasib baik aku g jumpa puan liziana..study jap dengan dia..carrymark keluar..aduh terjelepok aku tgok kuiz aku 4.3 je..aku ingat markah kuiz aku..2 kuiz aku amek..puan kira 1 kuiz je..dia cakap takde dalam sistem..mana aci.aku dah buat dah submit and terus dapat markah kot..dapat ?/100 kot..siapa kawan dengan aku die tawu.sebab diaorang tanya..sebab tulah tak buat kuiz yang ketiga..=)


tapi nasib baik la puan sangat sangat sangat baik ati tambah lagi 5 markah..aku harap sgt carrymark law aku bole lah..alhamdullilah..ALLAH buka hati die tuk bagi aku lagi 5 mrkah kuiz..

SUMPAH taknak buat kuiz online lagi! technology kadang2 bukan perfect..siapa tak sayang markah.yang pastinya kenapa sistem taknak masuk kan data markah aku dalam sistem puan? sistem dengki ye kat aku..hehe.but i really2 lega dapat balik 5 markah tu..alhamdullilah..

tapi mak..aja still takut dengan paper yang akan datang ni..tak bole confident dengan carrymark! itu tak menjamin langsung...

mak aja takut tak dapat DEAN LIST lagi semester ne..ada lagi 3 paper menanti..2 paper 1 hari..macam ape dah.. memang tunggang langgang ar bilik ni..


mak aja takut aja careless..tengok tadi paper tpt aja dah careless.. sbb no.soalan..tapi takpe aja dah tulis soalan yang sepatutnya dijawab..lega sikit bila ada orang tenangkan tadi..

3 paper.. aja perlukan semangat mak ayah and kawan2..mak doakan aja and kawan yang lain dapat jawab 3 paper yang seterusnya ne! amin









No comments:

Post a Comment