Tuesday, March 22, 2011

MALACCA


18 19 20 21..jumaat sabtu ahad isinin..4hari 2mlm di melaka..
nape aku pergi melaka..sbbnye..ntahla.ttbe mcm nak ikot farah iyliani balik melaka...
niat cume mahu menemani dia jaga kedai..dlm masa yang same..bejalan kot..ni kali kedua aku g melaka.
best!macam2 experience dtg tmpt org..tulah nilah..mcm2 gelagat kwn aku mimi n farah.byk kngn ktrg ..haha.and the best moment is
i was dated with my bestfriend yang dah lame gile tak jumpe..
miss norwanne bt normadhi. she is the bestfriend ever! jalan2 kat melaka.jonker walk!aww.best gilakkk
rambang mata dibuatnye..cina mendominasi.n my first time went to toy museum!that was amazing ! awesome gila! sume ade!
macam2 toys ade..dr yg kecik sampai ke besar hulk..dari yang funny to scary..cite byk ta best!.tgok pic sudah..
kenangan paling best :
  • tgok midnite movie 1jam lambat..dapat sit 2nd paling depan.terbaik
  • mimi jadi sound trouble since datang melaka..mcm2 perkataan die salah dgr.paling ingat..KEPAM jadi ketam.and die excited gile cite yang die taleh mkn ketam
nak dijadikan cite die mase tu byk paper..aku pon dok usha paper die.ade ketam.hahaha.
  • farah plak.kerbau dikatanya badak sbb kaler hitam.dgn confident gila ckp tu bdk.eh badak! badak! badak! terbahak kitrg gelak
  • yang aku plak.nak letak sim broadband dlm modem.tp dengan bangganya aku bkk cover hp siap bateri cabut.nak letak sim tu dlm fon aku.
  • lunch aku masak lemak cili padi.wow!fara wat bandung ape tah.mimi basuh baju! ktrg haha..dalam2 sekali die cuci baju.
  • makan makan makan..pekerja ayah fara sporting..fara and mimi jela ingat pangai sorang2..mimi semestinye merindui LAH!haha
  • bf fara datang..plan nak dating,tapi jadi bende lain..nak tawu tanye tuan punye badan
  • keluar dengan wani n amin n baiti..best.walaupun sekejap..tapi best..rindu kaw wanne!
jonker walk

ade duet mmg terbaik

oh kenangan

norwanne normadhi

shin chan
bf aku..demam hijau

gigi

otomen























oh lemak cili padi


toncet

muka na balik segamat

No comments:

Post a Comment