Saturday, January 8, 2011

OLD MEMORY



today punye keje..yeahh..i find on fb a few of my old friend..now i'll entered sweet 20.yeahh..dah besar..muda belia..jeng2..back to the story..haaa..tetibe harini teringat memory 1o tahun yang lalu..lalu tangan ku terase ingin mensearch person2 yang ade
kenagan aku..

1st person AKMAL MAZLAN

dulu aku satu kelas dgn die..SEKOLAH KEBANGSA
AN PERMAS JAYA 1..4P1
waktu class scince..i remember i've got a note..but dah lupe la ape yang ade dlm note tu..
actually aku pon tak nak ckp pn die yg wrote..
tp budak2 class aku ckp die..but i don know who sent that note..
untill now if i remeber this memory..cm biase la..senyum sorang2..
dulu die tak hensem..maklumla umur baru 10 tahun,,
dulu aku tggi dpd
die..skrg tak tau.
dlu die pengawas..die pemain bola sepak sekolah..
die suke pki baju label J King.haaa..tu je
kot aku ingat
haaa..ne pic kat fb aku jmpe..with his gf kot


time aku drjah 5 aku trpkse pindah sekola..so aku ta dpt
la trus berkawan dengan budak ni..hehe..other than that kwn2 aku yg lain nuruddin amal iqmal hakim dan ramai lg..rndu kngn kat sekolah SKPJ1


......................................................

mohamad rozawani

2ND sTOry mse aku drjah 1..haha..lagi la.drjah satu aku as
yik kene kacau dgn budak ni je..
dah laa name ROZAWANI.tp dok sibuk ejek name aku..yela...name aku siti hajar.
hajar aka gajah,,hahaha..dekat2 la tu..kan2..
die asyik panggil aku gajah
kitaorang asyik gadoh je..sampai aku peranah tumbuk si dahi jendul die
haha..sampai skrg aku ingat,,hajar gajah..
aku cari kat fb..ade la..wahh..alin gak la muke die..cehh rambut pnjang..cover dahi..
die rapat dgn azahari..azahari ne anak sepupu mak aku..tp ta dpt la cri die..her mom bru je pass away..takpe t aku cari azahari tu..and story about him
ne rozawani yg skrg..dlu rmbut sikit..hahah..
skg da besar kann.bole la..tp taleh challenge my fuad =)

.......................

No comments:

Post a Comment