Thursday, January 27, 2011

Back to 19 going to 20

Now im counting the hours..tik tok tik tok..just wait the needle of clock reach on 00:00..nervous excited...tak lama lagi bermula la kisah seorang gadis yang bukan lagi belasan tahun..tapi puluhan tahun..jeng jeng..di bumi segamat yang sedang basah ini aku akan menyambut umur yang ke 20 tahun sebentar saja lagi..apa yang aku harapkan untuk tahun 2011 ni..i want to be the best.more best than previous more and more after this..untuk mak ayah..aja akan jadi anak yang baik untuk mak dan ayah..tak nak melawan membantah macam dulu2..untuk kawan2..yaya nak jadi kwn yang baik dan selamba untuk korang,,bukan kawan yang mengada2 menyusahkan org..=)..kalau ade pape yang ya buat tak betul or terkasar bahasa..sorry mungkin masih belum matang.untuk bekas2 kawan..yang pernah kenal aku.tak mungkin aku dapat lupe ape korang buat kat aku..its hard to me to forget what a friend betray her friend.because of our memory together the best moment we do together make it so difficult to me to forget what u've done.OHH..lupe pulak..MR fuad tak mention plak ye.hehe..oke..maybe sekarang u mad of me just becuz of replacement arabic class.it's okay if u do not know tomorrow is my day.my special day once in life time.i still love u.ok dah cukup dengan azam ni..time to change to be more best more matured..bad habit perlu dibuang
boros
hot tempered
clumsy
kuat tido
malas

No comments:

Post a Comment